30-årsdagen!

Denna onsdag var dagen då jag fick en 3:a först i min ålder. :) Tänka sig, 30 år!
Trots att jag inte behövde åka till skolan i dag, ställde jag klockan på 8.00 för att komma upp i tid. På förmiddagen satt jag och skrev mitt tal till på fredag. Vi ska prata i 2-3 minuter och först blev det för långt. Till slut tror jag att det blev ok.
Sen ställde jag mig och bakade muffins. Med Posten fick jag i dag några kort (fler än jag hade väntat mig) och även en avi att jag hade ett paket att hämta ut. :) Efter bakningen gick jag och hämtade paketet, som var från min Smålands-släkt. :) Ett fint kit för kropp och läppar från Mary Kay. Härligt!
När jag kommit hem blev det lite städning, diskning och fix och så var det dags att göra middag. Emma och Jocke skulle komma hit. Jag bjöd på torsk i ugn, som blev jättegod faktiskt! Receptet hittar du hos Linnéas Skafferi. Dom hade med sig en liten tårta (stubbe) och jag gjorde cupcakes så det blev två efterrätter. :) Väldigt mätta blev vi! Men är det födelsedag så är det! Fick presenter av dom också. En eltandborste som jag hade önskat mig och ett Mary Kay-kit för händerna. Tänk vad fin jag kommer att vara nu! Lena ska var len även efter 30. :)
En mysig kväll har vi haft och vem vet, det kanske var den sista gången jag träffade dom innan dom blir föräldrar och jag blir moster! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0