Dagarna tre

De tre senaste dagarna har jag mest bara varit hemma. Både varit produktiv och hunnit ta det lugnt. I lördags satt jag och pluggade så jag blev klar med tisdagens uppgift. På kvällen var det meningen att jag och Lina skulle gå ut, men hon blev sjuk så det blev en lugn kväll.
På söndagen vaknade jag i tid för att hinna äta frukost och låta den sjunka lite, så jag kunde gå och träna Bodycombat. Jag tycker att det kan vara lite jobbigt att träna så tidigt på dagen (12.00) men det gick bra. Fast jobbigt var det ju! Samma ledare som på torsdagen (då hon vikarierade) och hon är riktigt bra. Mycket benträning är det och det behöver jag. Men värst är att jag får ont i fötterna. Det börjar liksom värka i fötterna när jag har haft tyngden på dem ett tag. Tror det beror på att mina fötter inte är vana vid inläggen som jag har i inneskorna, eftersom jag inte har tränat inomhus på ett tag. Jag glömmer alltid att flytta sulorna till andra skor.
Efter träningen var jag hemma och fixade i lägenheten. Satte upp tavlor och försökte få klart med sista piffet. Det som är kvar att göra nu måste jag få hjälp med av någon med en bra borr. :)
I dag har jag varit ledig från skolan och varit hemma och pluggat hela dagen. Nu är jag nästan klar tror jag med nästa veckas skrivuppgift, fast jag måste gå igenom den igen och kanske ändra lite.
Skönt att känna att man ligger bra till tidsmässigt. Jag måste dock börja med nästa veckas taluppgift också, men det gör jag nog på onsdag när jag är ledig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0