En bra tisdag!

Dagen började med seminarium klockan elva. Vi kritiserade varandras första texter och jag fick en del bra kritik så jag kan göra om den till det bättre. Jag har redan skrivit om den och tror att den är så gott som klar.
Efter seminariet åkte jag, Emma, Camilla och en till tjej från klassen in till stan och åt lunch. Åt en jättegod kyckling/curry-macka. Tror det var dinkelbröd och det är ju så gott.
Sen åkte jag hem och skrev om min text och lite annat. Strax före sex mötte jag Malena inne i stan. Vi skulle gå och äta på Jensens Böefhus (hur får man egentligen till ett dansk/norskt ö?). Hon bjöd på middag eftersom jag fyllt 30 år. Jättegod mat och jättetrevlig kväll.
På vägen hem pratade jag med Lina och tack vare henne kanske jag har fått mitt första fotojobb. :) Det skulle vara jättekul! Men lite nervöst såklart, om det inte skulle bli bra. Om ni vill tipsa om mig så tar jag tacksamt emot fler jobb! :)
 
Nu hade jag tänkt titta på film men jag måste nog titta på Hollywoodfruarna först och se hur Gunilla behandlar den stackars tjejen som tog jobb där och den nya fruns låt om Gunilla. :)
 
Dom senaste dagarna har jag känt att jag kanske har börjat hitta tillbaka till mig själv igen. Jag har känt mig gladare och mer pratsam, som är den jag brukar vara, efter att en ganska lång tid ha känt mig tråkig och tystlåten. Hoppas det håller i sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0