Fikadejt

I morse tog jag lite sovmorgon och låg i sängen till kvart i tio. Det kunde behövas efter i natt. Den här lilla sötnosen var inte så oskyldig som hon ser ut på bilden. Oj vad hon härjade runt. Sprang i sängen, lekte med mina fötter och väckte mig om och om igen.
 
 
Jag var ju ledig i dag och skulle plugga hela dagen, men hade lite svårt att komma i gång. Jag behövde ringa till kontaktpersonen på företaget vi jobbar med i projektet, men så närmade det sig lunchtid så jag väntade med att ringa. Jag satt och letade lite debattartiklar så länge, för att förbereda mig inför debattartikeln jag ska skriva. När jag väl ringde mitt samtal fick jag inget svar. Försökte två gånger till utan resultat. Så nu har jag fortfarande inte skrivit mitt tal som vi ska gå igenom i gruppen i morgon. Måste nog gå upp tidigt i morgon och ringa då och försöka få ihop min del av talet innan vi ska ses. De andra fick det lite lättare eftersom de kunde hitta all sin information på hemsidan.
 
När jag till slut hade kommit igång med nästa skolgrej ringde min kusin. Hon var i Stockholm på jobb i dag och vi skulle åka till Emma och Jocke när hon var klar. Hon blev klar tidigare så jag åkte till stan och mötte henne. Vi gick och fikade. Sen hörde Emma av sig. Dom var på återbesök på sjukhuset i dag för att se så lillen växer som han ska. Tyvärr får han inte i sig tillräckligt med mat så han var lite för liten och sjukhuset ville ha kvar dem över natten. Så jag och Frida satt kvar på fiket ett dag och promenerade sen från Söder, genom Gamla stan, till Centralen där vi åkte åt varsitt håll. Jättekul att träffa henne för det var så längesen! Men synd att hon inte fick träffa lillkillen. Jag hoppas han mår bra och att amningen kommer i gång ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0