Fin lördag

Nu har jag i alla fall fått ihop en debattartikel. Jag är inte helt nöjd och kan nog redan nu tänka mig vad jag får för respons, men som tur är blir vi ju betygsatta på den andra versionen.
Nu (halv fyra) är det nog dags att ta av sig pyjamasen och gå ut på en promenad i finvädret innan det blir mörkt ute...
I kväll börjar äntligen ett av mina favoritprogram, Så mycket bättre. Dessutom har jag inhandlat ostkrokar och så funderar jag på att köpa pizza eftersom jag inte har förberett någon middag. :) En bra kväll när man är solokvist!
 
Längtar till i morgon då jag får träffa min systerson igen och dessutom mamma och pappa. Och Emma och Jocke såklart. :) På bilden har han på sig kläderna han fick av mig. :) Nedanför är en bild på kortet de fick tillsammans med kläderna. Egentillverkat såklart. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Himla fint!! Å en riktig liten sötnos! :-)

2012-10-27 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0