Första tentaresultatet!

Den här dagen började jag med att titta på film. Sen pluggade jag lite men fick av någon anledning inte så mycket gjort som det känns. Vet inte riktigt var tiden tog vägen. På eftermiddagen gick jag och tränade, dock lite senare än jag hade tänkt. Körde först ett hårt pass på löpbandet, 30 minuter. Förra gången valde jag level 3 på Fatburner-programmet och 20 minuter och tänkte att jag nog kunde köra lite hårdare nästa gång. Så i dag tog jag level 5 (av 20) och 30 minuter och löpbandet satte igång med en väldans fart! Det var tydligen en väldigt stor skillnad på hastighet mellan 3 och 5. :) Så jag fick sänka farten, men efter den starten var jag trött redan från början! Så det blev tufft att jogga i 30 minuter. Jag gjorde det med tre små pauser. Efteråt rann svetten ordentligt!
Sen körde jag ett par styrkeövningar, men insåg att klockan började bli mycket så jag var tvungen att avsluta och hoppa över dom andra övningarna.
Gick hem och duschade och gjorde mig i ordning. Skulle ha varit inne i stan 17.15 för att möta upp några stycken, men hann inte det. Gick ner till stationen för att ta tåget som skulle vara framme 17.47 i stället, men väl nere inser jag att jag glömt SL-kortet, så det var bara att springa upp och hämta det och ta nästa tåg, så strax efter 18 kom jag till slut in. Där mötte jag upp Malena. Dom andra hade vi missat. :) Vi gick och åt på tacobar och sen vidare till Fotografiska för att titta på utställningar. När vi kom dit hade dom andra hunnit gå så vi hamnade lite efter kan man säga. :)
Omkring åtta var vi klar där och Malena åkte hem. Jag gick vidare till Marie Leveau och mötte upp dom andra. Tre tjejer i klassen och två andra. På kvällen hade dom upptäckt att vi hade fått tentaresultatet och vi hade alla klarat oss och kunde fira det tillsammans. Jag fick dessutom högsta betyg, A! Det var verkligen mer än jag hade hoppats på! Så häftigt eftersom dom sa under första veckan att det var riktigt bra och svårt att få A.
En trevlig kväll har det varit.
 
Det känns dock lite konstigt att gå ut och fira något en dag som denna, då vi i går fick det tråkiga beskedet att farmor gått bort... Fina farmor. Hoppas att hon har fått träffa farfar nu...
 
Nu måste jag sova för i morgon är det föreläsning. Jag går också och väntar på min dator som ska komma med en konkurrent och jag hoppas att jag är hemma när den kommer, men det är nog tveksamt. Typiskt att den inte kom i dag när jag var ledig. Om jag inte är hemma kanske jag måste vänta till nästa fredag, för det är vår nästa lediga dag. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0