Fredag!

Skönt med fredag. :) Hade ställt klockan på åtta i morse för att komma upp i tid, även om vi började ett. Men jag var så trött så drygt en timme senare klev jag upp, när jag kom på att det faktiskt kunde komma en leverans till mig. Jag ville inte stå i pyjamas när han kom, i fall han skulle komma tidigt! Gjorde mig i ordning, åt frukost och satte mig sen och pluggade. Vi har så många olika saker igång samtidigt nu, så det blir lätt att man gör lite på varje i stället för att verkligen fokusera på en sak i taget. I dag har jag jobbat med att få klart en del saker till nästa vecka.
Dagens lektion gav mig egentligen inte så jättemycket, förutom information om vad som ska finnas med i ett PM till vårt projektarbete. Vi skulle sitta och diskutera olika punkter i gruppen, men det mesta hade vi redan pratat om.
 
När jag kom hem tittade jag hur det gick med min leverans, och som jag misstänkte hade den inte kunnat levereras på grund av att kuriren saknade en portkod. :) Jag ringde till UPS som ska leverera datorn och ordnade ny leverans. Lite roligt att ringa när man för det första har full koll på vad de behöver och för det andra kan jämföra deras samtal med DHL:s. :) Hon var trevlig och hjälpsam, men de verkar inte ha samma krav som "oss". Jag vet aldrig om jag ska prata som om jag fortfarande jobbar där, eller som att det är mitt gamla jobb. Det känns ju som oss och vi fortfarande. Jag är ju fortfarande anställd i alla fall.
Jag upptäckte att jag var ledig på onsdag också så då ska jag få min dator, för dom kunde ju inte säga någon tid för leveransen, bara lägga in ett önskemål. :) Jag känner igen det där! Hur många gånger har man inte sagt det?!
 
Nu ska jag göra varma mackor och sen blir det fredagsmys med film, tv och naturgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0