Fredag!

Nu var det helg igen. Skönt. Men som student är man ju inte ledig på samma sätt, för det finns ju alltid nånting att göra. Men jag ska vara mestadels ledig tror jag.

I dag hade vi en tidig föreläsning igen. Jobbigt med tre tidiga morgnar under samma vecka. :) Vi ska nu börja skriva texter och även tal som ska redovisas muntligt. Det första talet vi ska hålla är ett kort förklaringstal, vi ska alltså förklara något som vi kan. :) Jag har börjat att spåna lite, men inte bestämt nåt än.

Efter föreläsningen åkte jag och Camilla till Söder och strosade lite. Vi gick och fikade och planerade inför eftermiddagens möte och senare åt vi även lunch på en tacobar.
På eftermiddagen åkte vi till vår organisation vi ska jobba med i projektarbetet för att diskutera lite inför det. Vi fick lite material att jobba med och fick veta lite om vad de har tänkt.

Sen åkte jag hem och var ganska trött så jag satte mig och kollade på film, The Avengers. Den var bra. Sen blev det en lugn fredagkväll.

I morgon hoppas jag på fint höstväder, så kanske jag ska ut och fotografera lite! Fick även veta att Emma är intresserad så vi kanske går ut tillsammans och fotar lite nån dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0