I morgon kör vi (jag)!!

Både i går och i dag har jag bara varit hemma och pluggat. I dag skulle vi ha haft en föreläsning, men den blev inställd så då fick vi ännu en ledig dag innan tentan. Men jag har nog faktiskt inte pluggat så jättemycket mer än vad jag hade gjort om vi hade haft föreläsningen. Jag känner mig ganska förberedd inför tentan och vill inte sitta och läsa alldeles för mycket nu. Jag är rädd att jag blandar ihop allt. :) Men jag är ändå nervös inför uppsatsdelen, för den är så svår att förbereda sig till när man inte vet vad den ska handla om. Det andra kan jag nog ganska bra, men jag måste verkligen tänka efter ordentligt så jag inte gör slarvfel.
Vi får se hur det går helt enkelt...
 
Efter tentan har jag planerat att gå och träna, för nu har jag inte tränat på en vecka! Nu är det dags att komma igång på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0