Min torsdag

Lillen mår bra. De ligger kvar en natt till på BB, så han kan sondmatas och komma i kapp viktmässigt. Sen får vi hoppas att han kommer igång med amningen ordentligt.
 
I dag klev jag upp lite tidigare för att ringa till vårt företag men fick inget svar i dag heller, så jag fick sätta mig och leta mer information på hemsidan och skriva lite mer på mitt tal. Åkte till skolan där vi skulle mötas för att gå igenom talet som vi ska hålla tillsammans. Tre av fem var där...såklart... Så vi gick aldrig igenom det. En sms:ade och skulle inte komma alls, den andra sms:ade och skulle komma senare. Hon kom dock ännu senare än vad hon sagt så vi hann inte gå igenom talet eftersom föreläsningen redan hade börjat.
Efter föreläsningen frågade hon om vi skulle stanna kvar och gå igenom det, men vi andra hade ingen lust att vara kvar längre så jag sa att vi får nog hålla talet utan att ha gått igenom det tillsammnas, eftersom det är svårt att få ihop det när inte alla kommer. Vi sa vad vi kände och hade en liten diskussion om kommunikation och tider. Hon hade såklart ursäkter, men nu får vi väl se om det blir någon ändring.
 
Åkte hem och satte mig med lite skolarbete. Senare gick jag på ett pass Bodycombat. Torsdagar är en riktig mat- och bakkväll på tv. Final i Kockarnas kamp och Masterchef USA och så Hela Sverige bakar. Tänk om det kunde finnas lukt- och smaktv!
 
I kväll kom även första snön här i Stockholm! Många, stora snöflingor! :) Jag som sa till ledaren på träningen att det snöar hemma där jag kommer ifrån, när han sa att det blivit så kallt. Och så började det snöa när jag kommit hem!
 
I morgon måste det bli en riktig pluggdag, fast vi är ledig från skolan. Har en del att göra till nästa vecka. Måste komma på ett ämne till en debattartikel. Nu får man för att man inte hänger med i nyheter, politik och debatter! Någon som har nåt förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0