Myslördag

I går hade jag en jättehärlig och mysig dag tillsammans med Lina och lille Jack. Vi började med att promenera runt i Rålambshovsparken och jag gick och fotograferade, mest på Jack för han var ju ett så gulligt motiv. :) Efter att ha gått en liten stund gick vi förbi ett ställe där scouter stog och sålde fika, toast och våfflor. Jag köpte en våffla. Gott!
Sen gick vi vidare, Lina och Jack lekte lite i löven och matade ankor (fast Jack åt brödet istället för att slänga det till ankorna). Efter att ha varit ute i två timmar åkte vi till Liljeholmen. Där gick vi och handlade mat. På vägen hem till deras lägenhet stannade vi i en lekpark en stund. Senare lagade Lina jättegod mat. Ris, kyckling och sallad. Vi drack lite vin och satt och pratade. När Jack hade somnat pratade vi lite till och tittade på film, What to expect when you´re expecting. Den var bra!
Klockan hann bli nästan ett på natten innan jag åkte hem. En mycket trevlig dag! Så kul att träffa Lina igen, för det var alldeles för längesen sist och Jack har hunnit växa mycket sen jag såg honom senast. Men nu blir det oftare när jag bor här. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var är den här lilla busungen på väg nu?! Lägg märke till hans söta gå-/springstil med händerna på låren. :) Fick tyvärr ingen bild på det framifrån.
 
Det blev ett gäng bilder, men det var ju så svårt att välja ut bara några stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0