Promenad

Åh vad härligt det var med en promenad i det fina höstvädret. Jag har varit ute på alldeles för få promenader sen jag flyttade hit. Det har blivit så för när jag väl har tränat har jag velat träna på World Class nu när jag betalar för det. Men jag måste ju även vara ute i naturen ibland...
Gick till en av sjöarna som man kan promenera runt här i Sundbyberg. Det var en fin väg att gå och man kan nog variera längden på promenaden ganska mycket verkade det som. Det verkar vara ett ganska rikt fågelliv där. :) En massa änder, några svanar och kanadagäss. Det är fint att titta på dem, men jag är ju lite rädd för fåglar också! Speciellt svanarna för man har ju hört att de kan vara ganska aggressiva. Änderna är det igen fara med. :) Förutom fåglar och en massa okända människor mötte jag två gånger en av killarna som söker kärleken i Ensam mamma söker. Hi hi... Kristian som dejtar Jenny. Jag kände mig glad när jag gick där... Det är så härligt att få upptäcka nya platser. Att ta in nya intryck och miljöer.
 
 
Efter promenaden gick jag och köpte pizza på vägen hem. Glömde tyvärr att beställa barnpizza. De har ju så enormt stora pizzor där så jag orkar ju aldrig en vanlig ändå!
I kväll har jag tittat på Så mycket bättre. Som vanligt är det de yngre artisterna som levererar bäst. Och så fick jag höra Dinga linga Lena. Den påminner mig om gymnasietiden för jag brukade få höra den från en klasskompis när han sjöng den för mig. :) Ha ha... Pugh har ju faktiskt en hel del bra låtar, men jag har haft dålig koll på vilka låtar han har gjort.
 
Som tur var gick jag in på helahalsingland.se för att se vad som händer där hemma. Då såg jag att man ställer om klockan i natt. Annars hade jag missat det helt! Man tjänar väl en timme i natt? Då borde jag hinna med träningen i morgon, innan jag åker till Emma och Jocke. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0