Regnig tisdag

Dagen började med seminarium. Sen hade jag tänkt åka hem, men Camilla var sugen på fika och att gå på stan så jag hängde med. Vi gick till Panduro så jag inhandlade lite prylar till julkort. Efter några fler affärer gick vi till Espresso house och köpte en varsin bagel och delade på en morotsmuffin. Jag tog även en varm choklad med marshmallows. Gott!
Efter fikat åkte jag hem. Gick till en katt- och hundaffär för att köpa kattsand. Som tur var hade dom den sorten jag använder. Det jobbiga är att jag nu inte har någon bil att åka och köpa den med, så jag måste bära hem 10 kg-kartongen. Det blir snabbt tungt! Lite förträning kan man säga, för sen gick jag och tränade. :)
Frågade om betalningen och antagligen har det blivit fel med startavgiften, så jag ska maila den som är ansvarig för autogirobetalningarna och fråga.
Det var skönt att träna i alla fall. Det känns längesen jag körde gymträning nu. Klockan hann bli mycket så jag kom hem strax före sex och ställde mig och lagade middag. Korvstroganoff. Men jag hade ingen tomatpuré hemma visade det sig så jag fick nöja mig med ketchup och det blev ju gott det med. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0