Speech

Talet gick ganska bra. Bättre än förväntat med tanke på att vi inte gått igenom det tillsammans. Vid tolv när vi slutat åkte jag direkt hem och fixade lunch. Det är så skönt för jag är klar med alla uppgifter till i morgon och jag har inget annat jag kan göra just nu heller till skolan. Så nu har jag diskat och betalat räkningarna. Sen ska jag dammsuga. Om jag hinner ska jag nog sätta mig och pyssla en stund.
I kväll ska jag gå på en spelning tillsammans med Camilla. Det ska bli kul!
 
När jag betalade räkningarna och tittade på kontoutdraget såg jag att det hade dragits alldeles för mycket pengar på mitt autogiro för träningen så jag måste fråga om det nästa gång jag går och tränar. Tur att man tittar på sånt där ibland.
 
I dag insåg jag en sak. Jag ska aldrig mer vara med i undersökningar på internet där man kan vinna något, om man bara svarar på ett antal frågor om vad man gillar mest inom olika ämnen. Även om man klickar i "Nej" på allting när man får frågan om man skulle vilja få ditten och datten för bara si och så mycket pengar, så ringer dom tydligen upp sen. I lördags ringde dom och erbjöd mig rakhyvlar, i dag har två personer ringt och erbjudit mig trosor, gratis såklart. Fast jag måste ju betala frakten... Alla ringer från samma nummer, fast för olika företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0