Tentan

Klockan åtta i morse var det dags att skriva tentan. Det kändes bra och jag har förhoppningar att jag klarade den, även om jag inte kan vara helt säker. Om tre veckor ska vi tydligen få veta hur det gick, så det blir en ganska lång väntan.
Jag blev klar tidigare än jag trott, klockan halv elva. Jag ringde Emma och frågade vad hon gjorde. Hon var bara hemma så jag åkte direkt dit. Vi tog en promenad och var ute i hela 1 timme och 50 minuter! Jätteskönt att vara ute så länge och det var en fin väg att gå, runt en sjö. Det är så fint med höstens färger nu också.
Jag hade tänkt åka hem i god tid, så jag hann träna när jag kom till Sundbyberg, men efter promenaden var jag lite småseg i benen och så var det så mysigt att sitta kvar och umgås med Emma. Jag blev kvar ända till middagen och blev bjuden på lax. :) Vilken tur jag har!
På väg hem, när jag kom med tunnelbanan till T-Centralen hade jag fyra minuter på mig att ta mig till pendeltåget. På tre minuter lyckades jag springandes ta mig dit i tid, så jag slapp vänta en kvart på nästa tåg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0