Tisdagstrött

Vaknade i morse och var jättetrött. Pallrade mig till slut upp och gjorde mig i ordning. I dag var första dagen som jag kunde åka tunnelbana hela vägen (fast med ett byte), för nu är den blå linjen i gång igen efter tre månaders arbete efter banan. Men jag vet inte riktigt om jag kommer att åka tunnelbana eller pendeltåg, för det går snabbare med pendeln. Jag varierar nog lite...
Väl på skolan skulle vi i projektgruppen sätta oss och jobba på vårt tal vi ska hålla på måndag. Det gick bra för oss som var där, men en dök såklart inte upp. Jag börjar bli riktigt irriterad nu... Det är inte okej när en person alltid kommer jättemycket för sent (vi pratar timmar, inte minuter), om hon ens dyker upp. Trött och grinig var jag kanske inte det roligaste sällskapet, men jag lättade upp efter ett tag. :)
När vi var klar åt vi lunch innan det var dags för seminarium. Precis när vi hade slutat ringde en kille från UPS och frågade om jag var hemma. Han hade försökt leverera mitt paket två dagar, trots att jag hade ringt och bett dem komma i morgon. Han skulle försöka att komma lite senare om han hann med.
Väl i Sundbyberg, efter att ha åkt en hel annan väg med buss och sen väntat på ett försenat pendeltåg, pga en olycka som gjorde att tunnelbanan inte gick hela vägen, ringde han igen när jag precis skulle gå in genom dörren. Han kunde komma om några minuter, så jag hade tur och fick min dator redan i dag! Då behöver jag ju inte sitta hemma hela dagen i morgon heller, om jag vill göra något, som att träna. Jag måste verkligen träna! En vecka sen sist...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon kanske gick åt fel håll...;)

Svar: Ha ha, ja kanske det! Hm...var är det nu vi går i skolan... Det tog 3-4 timmar att hitta fram!
Lena

2012-10-24 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0