Torsdag

I dag hade vi föreläsning klockan 10.00 och vi som var ut igår var lite trötta, även om det inte blev en jättesen kväll. Hjärnan var inte riktigt med när vi fick någon övning att göra. :)
Efter föreläsningen hade vi i projektgruppen ett litet planeringsmöte. Jag och Camilla gick sen och hämtade våra tentor så vi fick se vad vi hade rätt och fel på. Dessutom fanns det en lista med hur många som fått varje betyg och det var visst bara sju stycken som fick A. Det kändes ju bra. :) Men jag kan tillägga att om jag hade haft ett poäng mindre hade jag fått B, så det var precis på gränsen! Egentligen har ju inte betygen någon betydelse, eftersom det bara gäller att vara godkänd, men det är ju ändå roligt när det går bra!
Jag åkte sen hem och fixade lunch och satte mig vid datorn för att plugga. Nu har jag skrivit mitt nästa tal, men jag undrar verkligen hur jag ska lära mig det utantill, eftersom vi inte får ha något manus! Det är lite nervöst... Jag får nöta in det i helgen.
Det blir tyvärr ingen träning i kväll för jag ville bli klar med talet först och när jag var klar insåg jag att det skulle bli middag lite nära inpå träningen, så det får bli i morgon eller på lördag.
 
Vi går i väntans tider nu. Jag blir moster när som helst, för nu är det på övertid. Vi längtar och hoppas han kommer snart! Undrar hur jag ska hinna plugga då, jag kommer ju att vilja vara där hela tiden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0