Trailer tuesday

Dagen började med huvudvärk och ett 20 minuter försenat tåg. Kom till lektionssalen precis när vi började, som tur var hade inte läraren kommit än. Jag satte mig bredvid en kinesisk tjej som är med i samma projektgrupp som mig. Hon hade med sig en present till mig eftersom jag berättade förra veckan att jag fyller 30 på onsdag! Det var verkligen oväntat och jättegulligt av henne! Jag fick en kinesisk plånbok.
På seminariet parades vi ihop två och två för att intervjua varandra. Vi fick några saker som vi skulle ta reda på om den andra. Efteråt fick vi tio minuter på oss att skriva en trailer för ett påhittat tv-program som skulle handla om personen vi intervjuat. Vi skulle även ha ett namn för programmet, samt vilken kanal det skulle gå på. Trailern skulle vara 60-90 sekunder långt. Precis när vi fick uppgiften kändes det ganska svårt, men jag lyckades få ihop nånting i alla fall. Sen fick vi även läsa upp trailern för de andra. Lite nervös blev jag. Läraren gav mig i alla fall positiv feedback efteråt.
 
Efter skolan åkte jag direkt hem och gjorde lite lunch. Sen satte jag mig och läste kurslitteratur och vid halv fyra gick jag till Synoptik för att hämta mina nya linser. Jag bytte in mina gamla linser som jag fick problem med, och fick faktiskt tillbaka lite pengar i stället för att behöva betala! Därifrån gick jag direkt till World Class för en timmes gymträning. Det märktes att jag var där lite senare i dag, för det var mer folk. Mest stora biffiga killar, men även "vanliga" människor. :) Det kändes skönt att jag kom iväg för innan jag gick hemifrån var jag så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0