Första natten!

I dag har vi varit och ätit brunch tillsammans med Jockes pappa och hans fru. Det var första gången jag, mamma och pappa träffade dom så det var trevligt! Brunchen var jättegod. Det var som ett julbord, fast med en del annan mat. Man åt så mycket och blev så mätt! Vi behövde inte göra någon middag i kväll. :)
 
Nu sitter jag själv i min nya lägenhet för första gången. Det är ju lite stökigt här så just nu är det inte så mysigt, men jag tror att jag kommer att kunna trivas här. Ska verkligen försöka att göra det mysigt och hemtrevligt. Framför allt är läget så otroligt bra. Jag har ca en minut att gå till tunnelbana/pendeltåg och ännu kortare till närmaste affär.
Snart ska jag lägga mig och sova första natten här. Har tyvärr inga gardiner eller rullgardin/persienner uppsatta än, så det blir nog lite ljust i morgon bitti, men samtidigt ska jag ju kliva upp ganska tidigt ändå. Klockan 8.30 börjar vi på skolan i morgon så jag ska ju vara där absolut senast 8.00 men antagligen lite tidigare än så. Kanske kvart i. Vill vara där i tid, även om jag redan har varit där och kollat var jag ska vara.
Lite nervöst är det ju inför i morgon, men jag känner mig fortfarande ganska lugn. Kan tänka mig att jag är mer nervös i morgon.

Kommentarer
Postat av: Adéle

Men usch lilla vän, förstår inte att du verkligen flyttat till stora staden långt bort från mig =( Hoppas vi ses snart och att du har det bra där nere!! Kraaaaam!

Svar: Nej, det är lite overkligt att jag faktiskt bor här nu, men jag trivs bra än så länge även om jag saknar er där hemma. Du får komma och hälsa på snart! Ska bara få lite ordning i lägenheten först. ;) Kram!
Lena

2012-09-06 @ 20:41:27
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0