Helg

I går hade vi ett seminarium på skolan och vi träffades även i projektgruppen och bestämde oss för ett företag att jobba med, om dom vill ställa upp vill säga. Vi mailade dom och väntar nu på svar. Efter skolan åkte jag hem, men orkade inte göra så mycket utan tog det mest lugnt framför tv:n. På kvällen tittade jag bland annat på filmen 21 Jump Street. Roligt att dom har gjort en film av den. Det skulle vara kul att se serien igen för jag minns ingenting av den. Filmen var bra och rolig. Det var kul att Johnny Depp hade en liten roll också, eftersom han var med i serien. :)
 
I dag har jag fått en hel del gjort i lägenheten. Börjar få lite bättre ordning nu, förutom att det är en massa tomma kartonger stående här (dock ihopvikta). En kartong packar jag ner saker i som jag måste ta hem till mamma och pappa. Det blir skönt när jag får bort dom, men jag har ju även några fler kartonger hos Emma och Jocke att ta hit och packa upp.
I kväll har jag varit hos Emma och Jocke. Några av Emmas kompisar var där, tillsammans med respektive och barn. Fick bland annat träffa Linda och Kenneths dotter på sju veckor. Så söt! Vi köpte thaimat till middag. Gott! En trevlig kväll har det varit. :)
Nej, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0