Helgen

I fredags var jag ledig från skolan, men satt och pluggade större delen av dagen. På kvällen tog jag det bara lugnt. Lördagen spenderades först i soffan, med att "korrekturläsa" Sandras C-uppsats. På kvällen var jag hos Emma och Jocke, där det var kräftskiva för några av deras kompisar. Jättetrevlig kväll var det. God mat, trevliga och roliga människor. Fick ju även sällskap hela vägen hem, ända in i mitt hus, eftersom mina "hyresvärdar" var med och dom bor ju i samma hus som mig. :)
I dag sov jag länge. På eftermiddagen kom Emma och Jocke hit med det sista av mina saker. Jocke hjälpte mig att få upp lite saker på väggarna. Jag packade upp alla kartonger så dom kunde få med sig det tillbaka igen, eftersom dom får förvara några saker så länge, tills mamma och pappa tar med det hem. Skönt att få bort kartongerna. Då kan jag ju i stort sett få klart i lägenheten. Vi gick även och åt pizza till middag och dom var verkligen jättestora på pizzerian i närheten av mig!
 
I morgon är jag ledig igen och då måste jag verkligen plugga! Nu har jag en vecka på mig att plugga innan tentan och jag är lite nervös inför den. Flera dagar har jag börjat fundera över ordklasser, satsdelar och sånt direkt när jag har vaknat!
Mitt på dagen i morgon blir det ett litet avbrott i pluggningen, för då ska jag till World Class och träffa en personlig tränare och testa på gymmet! Spännande och lite nervöst...man känner sig ju så otränad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0