Lördag

Det slutade med att jag fick hänga tvätten i lägenheten, eftersom den fortfarande var blöt efter att ha hängt uppe i cirka fem timmar. Det kanske hade gått bättre utan fläkten... Men då vet jag i alla fall till nästa gång att det inte är någon idé att hänga den i torkrummet.
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket i dag. Inte alls så mycket som jag hade tänkt. Man blir väl lite seg av förkylningen och att dessutom springa upp och ner för en massa trappor flera gånger. Jag har i alla fall hängt in lite kläder i garderoben så jag har fått undan en väska. Har även diskat eftersom jag har varit dålig på att diska under veckan. Det är ju lite ovant att inte ha någon diskmaskin nu. :) I morgon ska jag försöka att få lite mer gjort här i lägeneten. Är ju dessutom ledig på måndag så jag kan plugga då, vilket ger mig mer tid för annat i helgen.
 
Jag har sett en himla bra film i kväll. Älska mig igen heter den. Nu är det Körslaget. Kul att det är igång igen. :)
 
Jag kom att tänka på en lite rolig sak som hände på gårdagens föreläsning. Mitt under föreläsningen tittade läraren ut genom fönstret och utbrast "Oj vilken stor råtta jag såg!". Alla började titta ut och vissa såg den. :) Jo då, vi har råttor på universitetsområdet. Det är ju mindre kul i och for sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0