Movienight

I morse vaknade jag vid tio, klev upp och tänkte att jag hade gott om tid på mig att göra mig i ordning och att jag nog skulle hinna sitta och läsa lite innan det var dags att åka till Emma och Jocke. Tog en dusch och en stund senare ringde Emma och frågade vad jag gjorde och om jag var på väg att åka snart. "Njae...om en timme ungefär... För vi sa väl klockan ett?" blev mitt svar. "Nej, klockan tolv". Jaha, då var det bara att skynda sig och göra sig klar då och åka så fort som möjligt. :)
Vår kusin Kristin var här i helgen tillsammans med hela familjen eftersom det var några av dom som skulle springa Lidingöloppet. Medan dom spang så var hon hos Emma för att ha ett Mary Kay-party och visa några av deras produkter. Vi var några tjejer som var med och provade ansikts- och hudvårdsprodukter. Efteråt blev det fika.
När alla åkt hem, eller till Lidingö för att hämta upp några löpare, stannade jag kvar och läste lite inför tentan. Sen åkte jag, Emma och Jocke till Heron City för att gå på bio. Först åt vi middag på O´learys. Vi såg filmen Hypnotisören. Den var jättebra! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och tittar på Something Borrowed på 4:an. Har sett den förut också, men den tål att ses igen. :)
Två andra filmtips är Niceville och Hotel Marigold. Har sett dom under den senaste veckan. Det var två filmer som Emma rekommenderade och jag tipsar vidare. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0