Pink!

I morse klev jag upp i ganska god tid innan jag skulle åka till skolan, för jag skulle försöka att hinna köpa biljetter till Pinks konsert på Globen i maj. Jag och Kristin har väntat länge på en konsert som vi två ska gå på, en stor konsert med en världsartist och nu bestämde vi oss för att satsa på Pink. Det gick bra och jag fick tag på biljetter. Kul! :)
Sen åkte jag till skolan för ett seminarium. Vi gick bland annat igenom en övningstenta och det kändes bra. Jag tror att jag ska klara tentan, men vill inte känna mig för säker. Vi ska ju även skriva en mindre uppsats om språkförändringen i Sverige (dock vet vi inte med vilken inriktning) samt en liten redogörelse med egna synpunkter om ett språkriktighetsproblem. Jag tror att det kan avgöra en hel del om hur det går. Det är ju också svårare att förbereda sig inför.
Efter seminariet åkte jag direkt hem och satte mig och läste kurslitteratur.
I kväll och resten av helgen blir det nog lugnt. Måste ju orka upp i skaplig tid och plugga känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0