1:a april

I dag var det sista helgdagen för denna påsk, men jag valde att åka och jobba i stället för att slappa. Jag hade i och för sig tänkt börja lite tidigare än jag gjorde, men lite måste man väl få sova. :) 10.15 var jag på plats och började jobba och jag körde på utan lunch till 17.40. Jag var dessutom ensam inne på vår avdelning så det var bara att jobba på och lyssna lite på radion. Jag hade med mig mat men kände mig inte så hungrig förrän precis på slutet, så jag tog med mig maten hem igen. Det är konstigt att man blir så mycket hungrigare när man jobbar en vardag. Undrar om det beror på att man äter frukost lite tidigare och dessutom inte hinner äta lika mycket. 
 
Eftersom jag inte har träffat på så många människor i dag så har jag i alla fall klarat mig från att bli lurad. :) Är det någon av er som har blivit lurad, eller lurat någon? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0