Combat!

I dag har jag pluggat lite grann men inte så mycket som jag borde ha gjort. På eftermiddagen gick jag på ett pass Bodycombat. Det var en vikarie i dag igen. En kille som pratade engelska så det blev mitt första engelsktalande pass! :) Han var riktigt bra och körde hårt själv och peppade oss andra. Dessutom rättade han oss när vi gjorde "fel" för att vi ska få de bästa resultaten, vilket var väldigt bra. Det var inte så att han pekade ut oss utan bara påpekade när han såg något, hur vi ska göra istället. Det var nog det tuffaste passet jag nånsin har varit med på tror jag! Men väldigt roligt var det. Jag tror att ledaren är den killen som har torsdagspassen så jag måste nog börja gå på dem! Förra terminen gick jag bara på torsdagar och den här terminen bara på söndagar, eftersom tiderna ändrades. Jag ska dock försöka att ta mig iväg på torsdagarna också. Två såna pass i veckan ger bra träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0