Hemma

Då var jag tillbaka i Stockholm igen. Helgen hemma i Ljusdal har varit mysig och bra. 
I går åkte jag och Sandra till Hudik för lite shopping. Jag köpte två linnen, en tröja, en "tubtop" (sån över bysten att ha under lite genomskinliga kläder) och ett halsband. Efter en macka till lunch följde jag med Sandra till hennes bror för att gratta brorsdottern som fyllt år. Där bjöds det på fika men jag stog faktiskt över och drack bara lite saft. :) Jag kände mig väldigt duktig! 
Efter en snabb vända hemma så skjutsade jag mamma och pappa till bekanta som de var bjudna på middag hos och åkte sen vidare till Sandra som bjöd mig på middag. Sen satt vi bara och pratade i några timmar och åt grönsaker med dip. Inget godis den här gången eftersom jag inte äter det under april. :) En mysig och efterlängtad dag med Sandra, som jag inte träffat sen i julas! 
 
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att umgås lite med mamma och pappa. Jag har även renskrivit lite anteckningar från föreläsningar och skrivit ut, samt hjälpt mamma och pappa att fixa Skype, så de ska kunna titta på Vilgot när de pratar med Emma. :) 
Efter en tidig middag var det bara att sätta sig på tåget och åka hemåt. Inga förseningar som tur var. Nu är det snart dags att förbereda sig inför en skolvecka igen efter två veckors påsklov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0