Hemma

I går kom jag alltså hem till Ljusdal och mamma och pappa. I dag har jag varit på mitt gamla jobb och hälsat på. Jag blev kvar där mycket längre än jag hade tänkt. :) Efter att ha pratat med "alla" och gått igenom mina saker och slängt det mesta så hade det gått tre timmar. Det var jätteroligt att träffa mina gamla kollegor, men saknade ju Kristin och Anna på sina platser! En var sjuk och den andra var ledig. Det fanns även några fler som jag saknade på plats som hade varit roliga att träffa. Efteråt åkte jag en sväng på Dollarstore (och lyckades gå ut därifrån utan att köpa något godis!) och Johanna där jag hittade två toppar som jag köpte för ett tillgodokvitto jag hade. När jag kom hem satte jag mig en stund i solen på altanen tillsammans med pappa. Jättehärligt var det att för första gången i år sitta och njuta av solstrålarna. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0