Skola och jobb

Precis när jag var på väg till skolan i dag så hörde de av sig från jobbet och frågade om jag kunde jobba i dag. Så efter en föreläsning åkte jag till jobbet. Med endast en banan i magen förutom frukost så jobbade jag i några timmar och tog även mina första samtal. Det här är det första jobbet som jag inte har varit nervös inför det första samtalet så det var bara att ta tag i det. Några samtal blev det och det gick väl lite sisådär. Jag hade gärna fått några lätta samtal att öva med, men så blir det ju nästan aldrig! Det känns så ovant att sitta på ett jobb där man inte kan det mesta som ett rinnande vatten. :) Där man i stället är osäker på det mesta (eftersom samtalen handlar om andra saker än det jag gjort sedan jag började jobba där). Men nu är det i alla fall gjort och det kan bara gå bättre. Tyvärr kommer jag inte att kunna jobba på ett par veckor, så det blir väl som nytt igen nästa gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0