Sovmorgon

I går när jag gick och la mig så dubbelkollade jag som vanligt vilken tid jag började i skolan dagen efter, för att veta vad jag skulle ställa alarmet på. Vi börjar ju vanligtvis nästan alltid klockan 10.00 vilket jag trodde att jag gjorde i dag också. Det visade sig att jag fick en lång sovmorgon, eftersom vi inte började förrän klockan 15.00!
Så i morse hann jag fixa en del innan det var dags att åka till skolan.
Det känns lite som att man börjar släppa det här med skolan lite, trots att det är en månad kvar. Jag insåg i går kväll att jag kanske skulle ha läst något inför i dag men det hade jag glömt. Jag får ta tag i det under veckan, trots att jag har en massa annat att fixa också. Det är bara att försöka hålla i det här med att plugga i några veckor till. :)
 
Nu är det snart bara en dag kvar av min nyttiga månad, som i och för sig var mer nyttig i början än i slutet. I morgon blir det grillfest så jag får se om jag håller i det den sista kvällen eller om jag kanske avslutar månaden några timmar för tidigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0