Tenta

Trött efter en natt med lite dålig sömn så klev jag upp och gjorde mig klar för att åka till skolan. Tentan kändes ganska bra, men det är ändå svårt att säga hur det gick. En av delarna kändes dock inte alls bra. Där har jag absolut ingen aning om hur det gick. Jag kan få några poäng, eller så kan jag ha alla fel känns det som. Men förhoppningsvis gick det bra på de andra delarna så att jag ändå klarar mig. Det är bara att hålla tummarna. 
När jag kom hem satte jag mig och började titta efter kurslitteratur till uppsatsen. Jag blev lite uppgiven för jag hittade inte så mycket, så jag började fundera på om jag skulle skriva om något annat, men inget annat kändes bra heller. Till slut bestämde jag mig för att släppa det för dagen, eftersom jag ändå var för trött och inte kom någonstans. Jag skrev bara upp några punkter som jag kom på att jag kan ha med i uppsatsen (efter att ha bestämt mig för att hålla mig till ämnet jag tänkt från början) och sen ställde jag mig och diskade. 
Lite senare kom Malena förbi och så tog vi en promenad. Skönt att komma ut och jag känner mig nöjd efter tre promenader den här veckan. Hoppas det syns något på vågen också snart. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0