Uppsats inlämnad

I dag hade jag tänkt åka tidigt till skolan för att hinna gå till biblioteket och låna en bok innan föreläsningen. Det blev ganska mycket senare än jag tänkt, men lite tidigare än vanligt, så jag hann med att låna den innan föreläsningen. Det var lika bra att jag inte åkte tidigare för då hade jag ju bara fått sitta och vänta på skolan. :)
Efter skolan åkte jag hem. Jag läste lite i boken jag lånat med mig och hittade i alla fall något som jag kunde använda till uppsatsen. Jag fixade lite med den, förhoppningsvis till det bättre, och har nu lämnat in den. Det blir intressant att se vilken feedback man får. Jag är rädd att jag vet ungefär vad hon kommer att klaga på och jag vet inte riktigt hur jag ska göra det bättre. Men jag ska väl inte ta ut något i förskott, utan vänta och se vad läraren säger. Men en sak upptäckte jag strax efter att jag hade lämnat in uppsatsen, som jag kom på att jag borde ha ändrat på. Varför hittar man alltid några "fel" när det är för sent?!
I dag fick jag även veta att de hade lagt ut facit till tentan så jag rättade min. Jag vet inte hur många poäng man behöver för att bli godkänd, men jag borde ha tillräckligt med poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0