Hemmafix

I dag har jag bara varit hemma och donat. Tänk att det aldrig tar slut på saker att fixa och dona med. :) 
Bland annat har jag gått igenom två förvaringslådor där jag trodde att jag mest hade gamla kort, vilket jag också hade i den ena. I den andra lådan fanns en massa annat. Gamla papper från långt tillbaka, som jag inte förstår varför jag har sparat. Papper från mitt gamla fack bland annat. Gamla CV:n och papper om olika lediga jobb också. Det var verkligen på tiden att gå igenom lådorna. Jag gick från två fulla lådor till två halvtomma lådor. :) Skönt!
I lådan med kort fanns det födelsedagskort, julkort och vykort från folk som varit ute och rest. Det gick ända tillbaka till när jag gick på gymnasiet! Mer än tio år gamla kort. :) Både egna och andras expojkvänner har dykt upp i brev och kort. 
Nu har jag slängt det mesta och ska sluta spara på alla kort jag får. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0