Sumpan

I går jobbade jag, precis som i måndags. I dag har Emma och Vilgot varit hos mig här i Sundbyberg. Vi tog en promenad runt sjöarna och stannade och fikade på ett ställe som ligger vid en av sjöarna. Framåt kvällen kom även Jocke hit och jag bjöd på fläskpannkaka till middag. Sen fick jag hjälp med att bygga ihop den nya klösbrädan. Så nu är den gamla slängd och den nya står och väntar på att Zelda ska börja klättra i den och lägga sig och mysa på den. :) Än så länge har hon tyvärr inte varit så intresserad!
I morgon ska jag jobba igen. Jag fick veta i dag att det fanns ett ledigt pass, som jag tackade ja till att jobba. Jag börjar klockan 7.00 och just nu undrar jag hur jag tänkte när jag tackade ja! Är så trött! Ska göra mig klar och gå och lägga mig nu. Det är bara att tänka på pengarna jag tjänar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0