Träningsstart

De senaste två dagarna har jag mest bara varit hemma och slappat. Jag har suttit och läst ganska mycket. Jag är vanligtvis dålig på att sätta mig och läsa "bara sådär", men om jag läser en bra bok så går det ju betydligt bättre. När jag dessutom inte har något särskilt att göra annars så finns ju tiden till det också. Det känns bra att läsa på dagarna nu innan skolan börjar, så jag vänjer mig lite vid det. 
 
I går tog jag och Malena en promenad efter att hon slutat jobba. I dag har jag tränat ett pass Bodycombat, för nu har ledaren slut på semester. :) Skönt att röra på sig och svettas, efter att inte ha tränat på ett tag. Nu ska jag försöka att komma igång ordentligt och dessutom äta lite bättre, så hoppas jag på lite resultat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0