Håkan!

Efter att ha städat och fixat lite med uppsatsen i går så åkte jag till stan där jag träffade Camilla för att först äta middag. Vi gick till bästa grekiska restaurangen, Maestro. Sen gick vi till Hovet för att se underbara Håkan Hellström. En otroligt bra konsert! Publiken höll på att lyfta taket kändes det som och Håkan verkade bli väldigt rörd. Så glad var han att han körde en extralåt när det egentligen skulle vara slut, så bandet fortsatte spela medan man började plocka av allt från scenen! 
Efter konserten åkte vi till Söder för att ta en drink och Camilla visste ett ställe med väldigt goda drinkar, så det blev två. :) Sen åkte vi till mig eftersom hon skulle sova här. 
 
I dag har jag suttit med uppsatsen hela dagen och nu är den inlämnad. Jag vet en del saker som jag behöver fixa, men det är bara ett första utkast som är inlämnat nu. I kväll har jag fixat klart de sista julkorten. Allt är klart i sista minuten, men jag har i alla fall klarat alla deadlines. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0