Nobel

I dag hade vi ett seminarium på skolan som handlade om nästa höst och den praktik som vi har möjlighet att göra om vi vill. Det är bra att få lite mer information redan nu även om det känns konstigt att redan börja tänka på nästa höst. 
När jag kom hem hann jag inte göra så mycket för nu är Malena hemma i Sverige igen (efter semester i Jordanien som jag eventuellt inte har skrivit) så det var dags för styrketräning. Vi hade mycket att prata om så vi var lite dåliga på att hålla räkningen på det vi gjorde. :) 
I kväll tittar jag lite på Nobelfesten eftersom min kusin är där och dessutom har arbetat med blomsterarrangemangen. :) 
Annars tittar/lyssnar jag så mycket jag hinner på Musikhjälpen. Det känns som dålig tajming att det går den här veckan när jag ska jobba med uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0