Releaseparty

Efter att ha varit hemma under dagen i går och bland annat tagit fram lite julgrejor så mötte jag mamma och pappa i stan. Vi gick och åt middag och sen vidare till Berns där det var releaseparty för Ulf Lundells nya skiva. Den enda spelningen han gör i höst/vinter. Han körde i 2,5 timmar och som vanligt var det en jättebra konsert. Med biljetten fick man dessutom ett signerat ex av hans nya skiva. :) 
 
När jag skulle hem var det förseningar på min tunnelbanelinje. Tåget "kom" några minuter för sent men då åkte det bara förbi, helt nedsläckt, så jag fick vänta på nästa tåg. 
 
I dag har jag och mina två vänner i projektgruppen varit på Vasamuseet. Först gick vi med på en guidad visning som jag spelade in till uppsatsen. Sen gick vi och åt lunch och efteråt skulle jag gå med på nästa visning och spela in även den, men då var det ingen som skulle gå så jag får åka dit nån annan dag igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0