Lång pluggdag

I dag var jag lite väl ambitiös i min planering men jag har i alla fall pluggat en massa. Startade dagen med ett besök på Synoptik för en linskontroll. Dags återigen att testa och se om vi kan hitta linser som fungerar bättre. 
När jag kom hem igen satte jag mig och pluggade nästan på en gång och sen satt jag oavbrutet framför datorn och gjorde ordtester på nätet i minst sex timmar. Man är inte särskilt pigg efteråt kan jag säga! Är lite smånervös inför tentan i morgon för jag känner mig inte riktigt förberedd egentligen. Jag hoppas att det inte är alltför svårt. 
 
Det jag hade tänkt göra men inte hann med var att dammsuga, diska, ta reda på tvätt, ta en promenad och träna. Ja...lite väl ambitiöst kanske. :) Testen tog betydligt längre tid än jag trodde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0