Lördagen

I går tog jag bussen till Brommablocks, där det finns en massa stora affärer och en galleria. Det tog inte ens tio minuter med bussen så det är ju perfekt om man vill shoppa lite! Jag började med att gå lite i gallerian även om jag inte hade tänkt handla nåt till mig själv, men det var lika bra att passa på när jag var där. :) Jag köpte en tunika/top. Vet inte riktigt vad man kallar dem, men en lite längre genomskinlig top som man kan ha med ett linne under. 
Sen gick jag vidare till den affären som var anledningen till att jag åkte dit, en jättestor djuraffär. Jag köpte på mig några olika leksaker och en tunnel till Zelda. :) 
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Några timmar senare åkte jag till Centralen för att möta Emma och Vilgot som kom hem från Köpenhamn. Jag följde med dem hem och vi köpte med thaimat på vägen. Vi hann se resultatet av Melodifestivalen. En stund senare skulle Emma åka och hämta Jocke från flygplatsen så hon skjutsade hem mig på vägen. Vilgot var såklart också med för att hämta pappa. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0