Lördagen

I går var det dags för mig att åka och jobba igen. Jag jobbade 10.00-17.15 och sen åkte jag hem och duschade, åt middag och tittade på Melodifestivalen. Therese och Erik var i Stockholm i helgen och skulle höra av sig efter att de hade ätit middag, så skulle vi ses inne på stan. Innan deras middag var avklarad så hann jag se hela Melodifestivalen. :) Precis när resultatet hade redogjorts ringde Therese. Jag tog tunnelbanan till Gamla stan och mötte upp dem på Vapiano där vi satt och pratade i ett par timmar. En cider blev det för mig, så det blev en billig kväll. :) Det var jättekul att hinna träffa dem en sväng!
 
I dag är planen att plugga, städa och träna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0