Motivation tack!

I dag har vi haft ett seminarium. Efteråt åkte jag direkt hem och började plugga ord. Nästa fredag har vi tenta! Det har gått så otroligt snabbt. Man trodde man hade jättemycket tid, men snart är det dags för första tentan. I kväll hade jag tänkt gå och träna, men jag orkade inte. Den här veckan har verkligen motivationen, inspirationen och orken varit som bortblåst, både när det gäller skola, träning och matlagning. Jag tror det beror på att jag har varit så trött hela veckan, så i helgen ska jag se till att sova ordentligt så jag får en bättre start inför nästa vecka. 
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta motivationen till träning och nyttigare kost. Det kan gå jättebra en vecka, då jag inte äter några onyttigheter, men veckan efter kan jag börja äta en massa onyttigt igen. Hur svårt ska det vara att hålla i det längre än en vecka, så man verkligen märker någon skillnad?! Näe, det är bara att ta nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0