Sett & hört på tunnelbanan

I dag på tunnelbanan:
 
Två tjejer bredvid mig:
1 : Har du brutit nåt ben nån gång? 
2 : Näe
1 : Jag fattar inte grejen med att bryta ett ben. Bryta ett ben liksom. 
 
 
En man strax bakom mig pratar i telefonen (troligen med en äldre person) och berättar om någon som är ute och reser och att han kan följa personen via Facebook:
Jag vet inte om du känner till något som heter Facebook... (konversationen fortsätter med att han förklarar vad Facebook är, att man kan skriva till varandra och lägga ut bilder m.m. Jag lyssnar inte så noga).
Senare: Man måste ha en dator för att se det. 
 
 
Två kändisar har jag sett på tunnelbanan i dag. Skådisen som spelar Linnea i filmen Sommaren med Göran och dansaren Mario, som till exempel dansade bakom David Lindgren i lördagens delfinal i Melodifestivalen. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0