Combat!

I dag har jag skrivit lite på mitt tal, som jag ska hålla tillsammans med projektgruppen på torsdag. Tyvärr kommer jag inte på så mycket att säga om det jag ska prata om, så det blev lite kort. Får bolla lite idéer med gruppen i morgon. 
Sen tog jag mig äntligen iväg på ett träningspass, en timme Bodycombat! Det var en ny koreografi och det var ett riktigt roligt pass! Tyvärr hade jag inte ätit ordentligt så jag orkade inte köra så hårt utan fick ta det lite lugnt. Jag hade ibland känslan av att nästan vara på väg att svimma. Jag måste lära mig att göra i ordning någon lunch, trots att jag ofta äter ganska sen frukost på helgerna. Men att äta frukost kanske mellan elva och tolv och sen träna halv fyra utan att äta något där emellan funkar ju inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0