Färdig!

I dag hade vi vår muntliga presentation för projektarbetet, vilket också var den sista lektionen för höstterminen. Presentationen gick jättebra för hela gruppen och vi var nöjda. Vi fick även en hel del beröm och lite kritik för arbetet av vår lärare och opponentgrupp. Betyget fick vi direkt när vi var klara och vi blev godkända. I den här kursen var det bara godkänt, underkänt eller underkänt med möjlighet att komplettera. Så otroligt skönt att vara godkänd, för nu slipper vi jobba tillsammans i gruppen mer! Och självklart är det skönt att inte behöva göra någon komplettering utan att vi faktiskt kan vara lediga i en vecka tills nästa termin börjar. :) Ledig från skolan alltså, för jag ska ju jobba några dagar. 
Efter jobbet åkte jag och skulle handla på den mindre ICA-butiken, men jag ska nog sluta gå dit. Det är inte ofta jag är där, men när jag väl går dit så hittar jag inget! Sist skulle jag köpa falukorv och gick runt runt och letade, men fick gå hem utan korv. I dag letade jag efter fiskpinnar, men hittade dem inte. Däremot hittade jag falukorven. :) Nästa gång kanske jag hittar fiskpinnarna! Så jag handlade lite grann och så gick jag till Hemköp och handlade resten. 
Väl hemma var klockan tio i fem. Jag hade tänkt träna, men den började klockan sex. Att hinna laga mat, äta mat, slänga in tvätt i maskinerna eftersom jag hade tvättid, byta om och gå till träningen var tyvärr inte möjligt på den korta tiden, så det blev ingen träning. :/ 
Nu ska jag duscha och göra mig klar för natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0