Föreläsningar

Då har ytterligare två dagar med föreläsningar gått. I går hade vi en föreläsning, sen åkte jag hem och pluggade. Rörmokaren kom även förbi för att fixa stoppet i duschavloppet. Jag skulle ha gått och tränat sen, men jag vaknade med ont i halsen och var dessutom så otroligt trött så det blev ingen träning. I stället la jag mig och vilade på soffan och lyckades nog även somna till en stund. När jag lägger mig och sover på dagen, då är jag verkligen trött! Det händer i stort sett aldrig. 
 
I morse började dagen sådär. Hade ont i halsen fortfarande. Sen var det förseningar med tunnelbanan. När jag kom till T-centralen skulle nästa tåg komma om tre minuter. Sen blev det fem minuter och så kom det andra tåget i stället (som går till fel ställe). Och så ökade tiden igen och så kom fel tåg igen. Så fortsatte det några gånger. Tre tåg hann komma som jag inte kunde ta, innan mitt tåg kom. Precis när föreläsningen hade börjat kom jag in i salen och det droppade in folk hela tiden som också hade blivit försenade. I dag hade vi två föreläsningar, vilket man är lite ovan med. Vi brukar bara ha en föreläsning per dag, men den här terminen blir det dubbelt ibland. Bra föreläsningar var det också. 
Efteråt åkte jag hem och diskade, lagade mat och tittade på filmen Hope Springs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0