Gårdagen

I går startade jag dagen med gröt och ägg till frukost. Sen gjorde jag mig direkt klar för en promenad. Självklart fick kameran följa med och som vanligt fick fåglarna agera modeller. :) Det var jättehärligt väder, strålande sol och -4 grader. En perfekt vinterdag helt enkelt. Jag var ute i ungefär en timme. När jag kom hem gjorde jag i ordning en smoothie och macka till lunch. En stund senare var det dags att gå till World Class för ett pass Bodycombat! Riktigt kul och den gången kände jag mig lite piggare eftersom jag hade ätit bättre. 
Efter träning och en dusch var det dags att göra middag. Jag gjorde kyckling och det är ju så svårt tycker jag, att veta när den är klar. Jag hade lite bråttom och kycklingen tog god tid på sig att bli klar, så till slut fick jag slänga i mig maten och lämna resten framme eftersom jag inte hann göra i ordning matlådor. Sen var det bara att springa till tunnelbanan för att möta upp Emma och Camilla inne på stan. Vi gick och hämtade ut biobiljetter och sen gick vi och fikade. Efter ca en timme var det dags för bio. Vi såg filmen Argo och den var riktigt bra. Den kan jag verkligen rekommendera! Väl hemma var det bara att lägga sig och sova (efter att ha fixat matlådorna). 
I dag har jag jobbat. När jag klev in i tåget när jag skulle åka hem mötte jag en tjej från Ljusdal! Jättekul! :) Man blir så förvånad när det händer, med tanke på hur mycket folk och hur många tåg det finns här! 
 
Jag tänkte lägga ut bilder från i går, men det gick inte, så det får bli bilden jag la ut på Instagram så länge. Ska testa att lägga ut bilderna i ett eget inlägg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0