Jobb och tårta

I morse var jag riktigt trött när jag skulle kliva upp. Hann inte äta så mycket frukost, så det var bra att det bjöds på fredagsfralla på jobbet. :) Det har varit fullt upp på jobbet och jag har suttit och kämpat på med några lite krångligare ärenden på grund av att kunderna rört ihop saker och ting. Vi hade sån tur så vi blev bjudna på en jättegod chokladtårta på eftermiddagen, av en tjej på jobbet som fyllde år i dag. Riktigt gott, men trots en "lagom stor" bit så var jag mätt när jag åkte hem. Hade tänkt köpa med mig mat hem, men kände att det räckte med en pirog som låg hemma i frysen. :) 
I kväll tittar jag på Snow White and the Huntsmen. Den är bra än så länge, men nu tog jag en paus för att titta på På spåret och Skavlan. Undrar om det beror på åldern att man helt plötsligt har börjat titta på fredagsunderhållningen på SVT. :) Förut har jag mest bara tittat på På spåret tillsammans med mamma och pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0