Jobblördag

I dag fick man återigen vakna av klockan och inte av sig själv. I och för sig hade jag valt det själv. :) Åkte till jobbet i det fina, soliga och kalla vintervädret. Det var jättefint ute och jag hade gärna varit ute och fotograferat. Utanför jobbet tog jag bilden här nedanför, innan jag gick in i våra lokaler utan fönster, så man inte fick njuta nånting av solen. :) Strax efter tio kom jag till jobbet och hade tänkt jobba till femtiden. En tjej som kom senare på dagen skulle jobba längre eftersom hon skulle möta upp några direkt efteråt. I stället för att åka hem och köpa med mig pizza frågade jag de två tjejerna som också jobbade i dag om de ville gå och köpa pizza i närheten av jobbet. Så det gjorde vi. Sen gick två av oss tillbaka till jobbet och där blev vi till 20.15! Så det blev en jobbdag på tio timmar, inklusive en timmes lunch eller middag. :) Jag hade ju ändå inget annat för mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0