Mysdag

Dagen började med att vi redan klockan 8.00 träffades på skolan för att förbereda inför den muntliga redovisningen av projektarbetet. Klockan 10.00 var vi klara och då satte jag mig på tunnelbanan och åkte direkt till Emma och Vilgot. Vi satt först och pratade lite och jag myste med Vilgot. Sen avslöjade Emma att hon tänkte lära mig att byta blöja i dag. :) Så jag bytte min första blöja, som tur var endast med nr 1. ;) Man får börja lite lätt... Sen fick jag även äran att välja kläder till honom och att klä på honom alla kläder helt själv. Inte helt lätt faktiskt, att få in huvud, armar och ben! Det krävs lite träning. :) 
 
 
Så här glad blir man när moster har bytt blöja och klätt på kläder. :)
Näe, så här glad är man ju nästan alltid! 
 
Efter att Vilgot fått på sig kläder tog vi en promenad till Kungens kurva. Jag handlade kattleksaker och kattgodis på Arken Zoo. Efter lite mathandling och annat gick vi hemåt. På vägen stannade vi på Delicato som Emma och Jocke nästan bor granne med kan man säga. :) De har en outlet där och säljer ut sin andrasortering. Tänk vad bra! Billigt fika som det inte är något fel på egentligen, men som inte kan säljas i butik. Väl hemma satt vi och myste i soffan och pratade och tittade på bilder innan det var dags för mig att åka hem. 
 
 
Mina inköp för dagen!
 
 
Moster-/systersonmys! Världens underbaraste unge! :)
Så mysig och glad och fin! En stolt moster är vad jag är. :)
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Så söööt!!

2013-01-10 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0